LOVE IS A BEAUTIFUL PLACE.

Idag är det tredje dagen jag spenderar i Karlskrona. Vi har det så mysigt! I torsdags lagade vi en jättegod middag, kycklinggryta med ris och mös hela kvällen framför TVn med lite snacks. Igår gick vi runt i "city", lagade mat och sen såg vi på bio. Idag har jag fått äran att laga mat & efterätt (en av kärlekscheckarna som han fick i studentpresent av mig för över 2 år sedan). Det blir kotlett, klyftpotatis m. sås, och till efterätt blir det en egen kombinerad efterätt. Ballerinakexbotten, choklad och sedan ännu mer krossade ballerina m. smält choklad och lite vit choklad på toppen, till detta ska vi ha bär - hallon eller jordgubbar. Så nu ska jag ut och gå en runda och sedan handla allt jag behöver. Om receptet blir bra, så visar jag er det senare. Dick är nämligen och spelar match, så förberedelser behövs nu! Ännu en myskväll. Man kan verkligen inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0