MAN LEVER OCH LÄR.

Bilder från igår. Först när jag flög från Köpenhamn hem till London. De har fått Victoria Secret där, otippat nog. Jag gick in en sväng men jag köpte inget. Har ju faktiskt turen att kunna gå in på Victoria Secret varje dag om jag vill. Sen gick jag och Janine till vårt köpcenter som ligger 5 minuter från vår lägenhet, dessutom Europas största köpcenter., Westfield. Vi har en isbana inne i köpcentert, så jäkla mysigt och coolt. Vi ska nog åka där någon gång, där står en DJ också och spelar musik, så det hade ju varit kul även om jag inte kan stå på ett par skridskor.
 
Idag har jag jobbat hela dagen. Vi skulle egentligen på party idag, men vi valde soffan istället, det kändes mer lockande idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0