En känsla.

pic: google.se
Idag gick jag genom Mayfair, med min glittriga jacka, låga boots och jeans. Jaha, tänker ni? Men det är så att Mayfair är ett riktigt affärsområde/rikt område, folk går med endast kostymer där. (Oscar de la Renta och Vera Wang har butik där, säger kanske en liten del) Iallafall, det är en känsla för sig. Det hade regnat innan på dagen, så mitt hår var ju inte i sitt fräschaste skede precis. Där gick jag och lyssnade på hiphop i mina hörlurar i solen. Med mitt inte så perfekta utseende. Kontrasten med alla business människor med perfekt fönade hår och knälångkjol. Men charmen att jag faktiskt kan göra det, att ingen kollar snett. Att jag är jag, dem är dem. Det är speciellt. Humoristiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0