TRAINING.

Ärligheten ska komma frma nu. Jag är väldigt otränad och ohälsosam. Blir väldigt lätt så framförallt när jag börjar jobba kl. 18.00 och det blir mycket luncher ute (och myskvällar på fredagar & fest på lördagar). Sen på allt detta är jag dessutom väldigt lat. Men jag tänkte idag "ska jag gå ut och gå?" men tyckte det var för kallt för det. Så istället sökte jag på 20 minuters träning på youtube. Jag fick fram detta (Länk). Så jag satte igång på mitt rum. Jag tyckte att det var väldigt bra. Jätteskönt att göra det hemma, jag som hatar att gå iväg till något - har alltid varit så i hela mitt liv. Och efter väldigt många försök till att börja vara hälsosammare (helt omöjligt?!? hur klarar ni andra det?) Och att börja träna. Men icke, varje gång har jag lagt av efter två veckor. Idag är bara första gången jag gör detta träningspasset, men känner mig realistik att jag faktiskt kan göra detta varje dag. Kanske till och med två pass varje dag. Men vi börjar med ett. Vill ni hjälpa mig? Snälla!! Vi kan göra det tillsammans. Stöd är allt.
 
Efter två månader av detta varje dag, måste man ju se skillnad på en soffliggande tjockis, helt enkelt. Jobbigt att skriva detta, då det är något jag tänker på varje dag och att dela med detta med er (som jag inte ens vet vem ni är?) kanske gör att jag tar tag i det på riktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0