...OCH NU KOM DET, NÅGRA ÅR SENARE

Okej. På riktigt. Jag har en kändiskrush. Det har nog aldrig hänt vad jag vet? Förutom att jag älskade allt som hade med Lil Wayne att göra, men det känns inte riktigt som man kan jämföra Justin Bieber med honom. Iallafall. Jag har blivit en belieber. Trodde aldrig jag skulle bli det. Men de två senaste dagarna är det de enda jag har lyssnat på och kollat alla youtube klipp som finns när han sjunger live. Herregud. Jag minns för några år sedan, innan han var känd. Man kollade på när han sjöng So sick och with you. Redan då var han en stjärna, jag lyssnade jätteofta på de youtube klippen. Iallafall skulle det inte bli en lång text om detta, för det känns så otroligt töntigt. Det är jag och fjortisarna. Jag, som snart fyller 20 år.
 
Aja, igår kollade jag på never say never iallafall - till klockan fyra på morgonen, kunde inte slita mig. inatt är det samma sak. Sitter bara och lyssnar på JBs låtar och videos. Fan. I'm hooked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0