Julveckan.

Godkväll på er. 
 
Nu ska jag återigen börja blogga. Jag undrar hur många gånger jag har sagt detta men aldrig gjort någonting åt det. Det är jättesvårt att ta bilder då jag jobbar alltid och det är alltid är mörkt de timmarna jag väl är hemma. Men vi ger det ett försök till, ni kan väl hjälpa till att gilla och komma med ideér jag kan blogga om?
 
Har ni förresten haft en bra jul? 
Jag har ju varit i London, alltså iväg från min familj. Trots det, blev det en mysig jul, men utan julkänslor. Den 24 jobbade jag fram till sju (de firar ju jul den 25 December här!) Efter det åkte jag till Notting hill, mötte upp Malou och vi hade ett bord på Beach Blanket Babylon, vilket är ett intimt, väldigt fint, och dyrare ställe. Inget som turister lätt hittar till, heller, då det ligger på en vanlig gata i Notting Hill. 
 
Den 25 lagade jag och Chinua mat. Han afrikanskt och jag svensk. Köttbullar, lax, ägg och så vidare. Vi hade så fruktansvärt mycket mat, men vi åt i två omgångar. Det var väldigt mysigt att spendera hela dagen tillsammans. 
 
Jag jobbade även den 26 December, boxingday. Som tur var jobbade jag tidigt pass och tvingades alltså inte stänga butiken, skönt! Blev överraskad med färdiglagat mat när jag kom hem, därefter gick vi till en jättefin och mysig egen biograf i Stepney Green, Genesis biograf. 

Kommentarer
Postat av: Maggan

God fortsättning Frida!
Kul att du delar med dig av ditt liv i London. Jag brukar läsa i din blogg men har aldrig kommenterat tidigare. Hoppas att du kommer igång nu för jag gillar din blogg. Jag hoppas också att vi ska ses snart igen.
Vi ska försöka planera en resa till London detta år.
Önskar dig ett härligt och hälsosamt år 2015.
Många kramar från oss i Arlöv/Maggan

Svar: Detsamma Maggan! :) Jag ska verkligen försöka hitta tid till det, även om det är svårt :) Tack för kommentaren.

Ja, det hade varit kul om ni kommit. :) :)
Detsamma, hälsa familjen! <3
Frida E. Karlsson

2015-01-03 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0