Tappade fokus där ett tag.

Det var ett tag sedan jag skrev om hur det gick för mig med träningen. Men det beror på att jag tappade bort mig i tre veckor. Jag och Martina har gått väldigt mycket när vi har varit lediga, så det har väl iallafall varit räddaren. Men jag har iallafall gått ner i vikt-iallafall om man mäter med byxor jag hade när jag flyttade hit till London. Ganska många centimeter är borta från höfterna, men fler ska det bli. Kosten är inget att hurra för dock, tyvärr. Men imorse var vi ute och gick klockan sex i 45 minuter och även igårkväll. Alltid något. För att jag ska klara av att göra detta så måste jag ta det i min egen takt, annars tappar jag bara det igen. Min största svaghet är choklad. Allt som innehåller choklad. Men somsagt, jag ska klara av att sakta men säkert tappa i centimeter. Jag har inget måttband, utan kläder är mitt egna måttband. Nu ska jag försöka så gott jag kan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0