LONDONLIVET.

Att flytta såhär som jag har gjort. Från Sverige till London, är en otrolig utmaning för mig själv. Det är ett himla stort steg, ett steg som jag inte trodde att jag skulle göra, ett steg som jag inte trodde var så stort - men det är enormt. Sitter nu med min första lägenhet NÅGONSIN, och den är i London!! Det är så sjukt. Varje dag har jag blandade känslor, ibland ångest, glädje, ensamhet och så klart mycket mer. Men detta ska bli så himla bra. Jag ska göra det till en bra tid, minnesvärd. Så alla till er som undrar, så mår jag bra periodvis och just nu mår jag bra. Ni ska få följa mitt liv mer när jag väl har fått mitt egna internet. Just nu kämpar jag varje dag för att få en liten stund med det. Fast ikväll har Anna delat hennes internet på hennes iphone hela kvällen, så himla schysst. Så jag har pratat med lite nära och kära. Nu ska jag snart gå och lägga mig, klockan är 01.54 hos er och 00.54 hos mig. Imorgon väntar ärender och jobbsökande. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0