KOM IGEN!!

Hej på er. Ville bara peppa er och mig själv lite. Har precis tränat mina 20 minuter + stretch på det. Så himla skönt att svettas lite och känna hur mer och mer fett försvinner från kroppen. Denna veckan har jag hittills varit ute och gått 06.15 på morgonen två dagar + dagens träning. Det är inte precis hårdträningen jag kör, men somsagt så måste man börja någonstans. Och om jag ska peppa er mer, så ser jag på kläder som inte är stretch att jag har förlorat från höfter/rumpa. Det får mig att vilja fortsätta. Jag ska komma dit, jag måste komma dit. Jag vill också bära Levi's 501 shorts i sommar, jag hoppas att jag hinner!
 
Jag har alltid varit kurvig, så jag tänker att jag inom en tid kommer att ha UNGEFÄR kroppen som Kim har. Kurvig men ändå tight.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0