Whats up.

Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag skrev om träningen igen. Varje gång börjar det med att det gått sådär... haha! Hela förra veckan var jag i Sverige och hälsade på, och då blev det mycket fikor, godis osv och inte så mycket röra på sig. Och denna veckan har det regnat, vilket har resulterat i att jag inte ville ut och gå.
 
Men det finns iallafall något positivt ändå. När jag var hemma, ställde jag mig på vågen för första gången på 7 månader. -5 kg sa den. Jag vill ju egentligen inte gå efter vikt, men jag ser i spegeln att det fortfarande måste av några kilo till för att jag ska kunna gå i shorts denna sommaren. Om det så är i slutet av sommaren, så ska jag gå i shorts iallafall en gång.
 
Så jag tar det fortfarande sakta men säkert.

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför skulle du inte kunna gå i shorts nu, haha? :-)

Svar: För att mina ben är för tjocka.. hehe!
Frida E. Karlsson

2013-05-11 @ 14:06:27
Postat av: Emma

Absolut inte! Du skulle kunnat ha på dig shorts IDAG om du så ville. Du har inget att oroa dig för :-)

Svar: Tack. Men tyvärr! :)
Frida E. Karlsson

2013-05-12 @ 13:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0