H&M.

Hej!
 
Jag har inte nämnt på bloggen att jag har ett nytt jobb. Men det har jag, nämligen en heltidstjänst på H&M i London (var jag för närvarande fortfarande bor!!). Jag började förra onsdagen. Det är mycket nytt att lära, framförallt i kassan med alla olika sorters returer o.s.v. Men det börjar iallafall ta sig. Så som ni kanske förstår har jag inte så himla mycket tid över (okej, inte för att jag bloggade så mycket innan heller förresten). Men jag ska försöka när jag är ledig iallafall. Tycker ju om att dela med mig till er mina vänner, om vad jag gör här borta. 
 
Kan börja med att min bästa killkompis fyller 25 år på måndag så imorgon ska vi ut och fira honom, jag jobbar dock på söndag också så jag blir där bara en liten stund. 
 
Jag är iallafall ledig på måndag, vilket ska bli skönt. Sen jobbar jag 5 dagar igen, ledig en dag. Det här med heltid känns ju väldigt vuxet. Man har ju knappt något tid med någonting. 
 
 
Snart ska lilla jag sova, ska gå upp 8. Godnatt, ha en bra helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0