Söndagmorgon

Godmorgon! Jag vaknade för en timme sedan (9 här). Sen dess har jag kollat på det senaste avsnittet av Pretty little liars och ätit frukost i sängen. Så himla mysigt. En ledig dag betyder mycket. När man jobbar som jag gör (olika tider varje dag) så har man inget liv känns det som. Så idag ska jag till Brick Lane. Börjar inte förrän 14 imorgon vilket gör att jag kan vara uppe sent och leta efter boende, kolla serier och allmänt mysa. 
 
Förresten sa jag att jag skulle försöka blogga så mycket som jag kan, men det är väldigt svårt med tanke på att det är mörkt ute varje dag jag kommer hem och på morgonen (när jag börjar 8-11) så hinner jag inte. Men jag gör mitt bästa guys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0