svårigheter.

Det är nästan ingen som läser här mer (vilket jag kan förstå för jag uppdaterar typ 1 gång per halvår...) Iallfall så tänkte jag bara skriva ner vad som händer just nu. 
 
Livet är rätt bra kort och gott, MEN Hanna, som jag har spenderat många av mina lediga dagar med de senste 7 månaderna, kommer att flytta hem till Sverige om bara några veckor. Redan nu känner jag mig rätt så tom, nu måste jag ju hitta en "ersättare!?" kan man ens säga så om en vän? Usch, det är så jobbigt. Äntligen när man hittat den där bästa vännen som man vill spendera sin lediga tid med, bara försvinner..
 
Jag har rätt svårt att connecta med tjejer, tycker jag. För mig är det lättare att bli vän med killar, det känns mer naturligt på något sätt. Även om jag har mer tjejkompisar i sverige, (enbart!). Men det är på grund av andra anledningar....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0